and I am a Soul Rider
Jag bara måste hylla dessa videopresentationoer av Ödesryttarna! De har släppts eftersom det senaste halvåret, och jag är så imponerad. Illustrationerna tillsammans med animering, ljud och berättande gör de galet episka. Jag fullkomligt älskar dem, och hur självklara deras krafter och symboler blir tillsammans med deras bakgrund och personlighet. Vad tycker ni? 
#1 - Angelica Skybell

Jag håller helt och hållet med! De ser fantastiska ut! Efter att ha tittat på dem nu igen försöker jag bestämma mig för en enda favorit, men det är rätt så svårt. Jag fullkomligt älskar omgivningarna i Alex's video och bilden på Lisa och hennes mamma som rider ser även den helt otrolig ut. Men jag tror nog ändå att jag tycker om Anne's video mest. De starka färgerna i kristallen som sedan blir svagare när man får se bilder från hennes liv, Concordes hästliknande utseende som ändå liknar honom på så många sätt, och till sist Anne's oerhört vackra karaktär med Pandorias märke över halva sin kropp. Hahah, så jag antar att jag tycker om hennes Video mest! (Dock stör jag mig lite grann på rösterna... tycker inte riktigt att de passar) Men Star Stable gjorde verkligen ett enastående jobb med dessa!