Julkalender
Generöst nog har vi ännu en gång blivit bortskämda med en julkalender! I detta inlägg tänkte jag samla alla värdekoder för er som missat, så att det lätt bara är att skriva i. Du missar dock charmen med själva kalendern, eftersom den innehåller mycket kul att klicka på. Men iallafall! Hittills är alla koder förutom den som gav 300 Star Coins fortfarande aktiva. 
Örhängen: J8S7ARHK8C
Mössa: 7NFAYM9G93 Topp: RPEQCWRY9E
Stövlar: 
XV5AFXGH6C
Julterrier (!!!): W8AAS5NCGP
Vantar: MVX66SCQMF  Byxor: 9R6BP4B7MW
Träns: 35RQSTU43C Sadel: RMX8KSAACK 
Schabrak: 8TQCCQSNXG
Manrosett: SGNBE6CWDQ Svansrosett: 95TR5VP95U
Benlindor: ADAKENJXHQ Sadelväska: 9VXANDGS8J
Min åsikt om kläderna och utrustningen från julkalendern innehåller många riktigt fina föremål, men jag tror inte att allt är menat att bäras samtidigt för i min mening blir det för mycket. Schabraket tillsammans med klänningen exempelvis, man- och svansrosetterna ihop med terriern och den bruna pepparkaksutrustningen, och så vidare, funkar däremot. Jag är kräsen vad gäller träns och sadel, så där har jag ingen idé alls. Inte riktigt min smak tyvärr. Annars tycker jag alla enskilda föremål är väldigt fina! Julkalendern erbjuder också annat skoj, däribland bilder att ha som bakgrund eller färglägga, och annat fint! Klicka på lucka 13, 16, 22, 23 och 24 för att hitta det som inte är värdekoder!