Bildbomb - Huvudberättelsen (Spoilervarning)
Eftersom det snart (i januari !!!) är dags för nya uppdrag inom Star Stables huvudberättelse passar jag på att publicera dessa bilder innan många av dem helt har passerat sitt bäst före-datum. Jag menar... Gammalt Silverglade, gamla spelarkaraktärer, gamla starthästar. Och snart gamla Ödesryttare och Väktare, som deras hästar kallas.
Det har hänt så sjukt mycket när jag inte varit lika engagerad i Star Stable genom att blogga, och dessa bilder har jag sparat på mig från uppdragen sedan 2016. Väldigt många, och ändå har de magiska bilderna från när jag upptäckte att Storm kunde flyga under särskilda omständigheter försvunnit. ☹️  
I alla fall, under denna tid har vi räddat Justin från Dark Core, utmanat Katja i tävlingen på Fågelskrämsåsen, äntligen öppnat en portal till Pandoria i ett försök att rädda Anne med hjälp av den förvisade druiden Evergray, blivit jagade ut ur Pandoria av mörka krafter, behövt hitta en ny väg till Pandoria, räddat Justin igen men från ett druidfängelse, lärt oss att hitta Star breeds genom vildviskning och räddat Concordes reinkarnation från Ydris Drömmarnas Cirkus. 
Star Stables spelutvecklare förtjänar massor av beröm och uppskattning för dessa uppdrag. Handlingen är fantastiskt skriven, så påhittig och så RÄTT. Och alla 3D-grafiker och animatörer har väckt den till liv och skapat häpnadsväckande grymma och MAGISKA uppdrag! Emellanåt är dialogerna också SÅ roliga. Humor mitt bland allt allvar gillas! Stooor eloge till allihopa, wow! 😍 Under 2017-2018 har jag verkligen blivit påmind om varför jag spelar.
Jag hade velat berätta om mina åsikter mer utförligt, men det är svårt när det ska göras så långt i efterhand. Vi sparar det till framtida uppdrag istället  och blickar tillbaka genom en STOR mängd bilder istället.