Året 2019 - Önskemål
Nytt år - nya möjligheter (för ännu ett fantastiskt Star Stable år med häpnadsväckande nyheter 😉). Därför tänkte jag dela med mig av mina önskemål inför det kommande året. Håller tummarna för ett minst lika bra år! Vad är era största önskningar inför 2019?
  • Fler husdjur som följer efter sin ägare på häst eller till fots! Hur gulligt vore det inte med getkillingar som hoppar och skuttar efter dig med sina gälla läten. Eller mini-shetlandsponnyer som trippar bredvid dig med korta steg, fluffig päls och sina supersmå hovar och mular? Många önskar mindre hästraser, men det är svårt att skapa som ridhästar. Detta vore lösningen! Jag vill också ha hundrasen Shetland SheepdogBorder Collie och Vit herdehund.
  • Att de allra nyaste hästraserna (Connemaror och framåt) ska få lika fina knoppar som de Jorvikiska Varmbloden.
  • Jag hoppas att Star Stable Live arrangeras i år igen. Kunde tyvärr inte delta förra året eftersom jag var bortrest, men i år tänker komma! 😍
  • Massor av nya hästar, såklart! Welshponnyer (kat. B), Dartmoor ponnys, New Forest (erkänner att jag är ponnyälskare) och Andalusier önskar jag som nya hästraser. Quarter, Tinker, Frieser, Arabiska Fullblod och Islandshäst är redan existerande raser i spelet som jag allra helst skulle vilja ha omgjorda. Och jag vill såå gärna ha en isabellfärgad jorvikisk ponny! 😍
  • Att Silvergladebyn och alla andra byggnader i Silverglade får ett nytt, uppdaterat utseénde!
  • Star Stable släpper kollektioner för både häst och ryttare i samarbete med Hööks igen! Hoppas särskilt på pikéer, collegetröjor, kabelstickade tröjor, västar och schabrak. Kanske ett quiltat mörkblått schabrak med rosa strasskant och Star Stables logo? 
  • Tomteluva till hästen! 
  • Fler hästar att rädda på Sydhovens hästräddningsranch.
  • Snö i Silverglade under Jorviks vintermånader!
  • En ny garderob i stallet!
  • Mer druidkläder- och utrustning i olika färger (mörklila!!!).
  • Jag längtar massor till Hollow Woods, Hemliga Stenringen, Ödesryttarnas stenar och annat med koppling till huvudberättelsen får sig en välfärtjänt uppdatering, precis som Nya Silverglade!
  • Rädda Anne från Pandoria och fler uppdrag i huvudberättelsen! 
  • Dessa pandoriska varelser som flygande husdjur!!! 
  • Ett helt nytt område i spelet, eller att Sydhoven, Skördebygden med Epona, Dinosauriernas Dal, eller Gyllenåsarnas Dal får ny grafik och texturer!
  • Fler banhoppningstävlingar med verklighetstrogna hindertyper (kryss, oxer, trippelbarr, vattengrav, räcke) och terränglopp med vattenhinder, upp- och nedhopp och andra naturhinder som återfinns i riktig fälttävlan.
  • DRESSYR!
  • Ny typ av utrustning - bettlösa huvudlag (hackamore och sidepull), stigbyglar (likt Freejump, Venice Tech, Sprenger), sadelgjordar (hopplatta), sadelgjordsförstärkta allroundschabrak, huva, benskydd och ridtäcken.