Grattis på födelsedagen Star Stable!
Det är den mest underbara tiden på året! Nej, jag talar inte om jul. 😉 Världens bästa spel - Star Stable såklart - fyller sju år! 💝 Tiden bara flyger fram. Det känns som att det var ett par, tre år sedan som jag skapade Alicia Starnight en decemberkväll med snö och mörker utanför fönstret. Men nu, är jag med om spelets sjunde födelsedag och om ganska precis två månader fyller min karaktär också sju år, vilket känns heeelt sjukt. 
Spelet har utvecklats i en otrolig fart, särskilt de två senaste åren, och det är så roligt att ha fått vara med om det. Jag var 10 år när jag började spela, och är nu 17. Jag vet ärligt talat inte vem jag hade varit om jag inte hade hittat till Star Stable, för detta spel har varit en så otrolig stor del av min barndom. Jag skulle kunna skriva en hel bok om dessa åren, men jag ska hålla detta kort; TUSEN TACK Star Stable för dessa sju år av magi och äventyr till häst.
Genom detta spel och mitt skrivande har jag växt så mycket som människa, lärt mig massor och alltid haft en trygg miljö att återvända till. Dessutom har det lett till att jag fått uppleva oförglömgliga minnen och hitta vänner för livet. Mina allra närmaste vänner har jag hittat genom Star Stable (och hästar), och jag är helt säker på att jag aldrig hittat till dem annars. Det är en läskig tanke, men det är faktiskt så. Distans är inget hinder i onlinespelens värld. 
För mig har det aldrig känts tänkbart att sluta spela Star Stable. Visst har jag haft perioder där jag spelat mindre, exempelvis när min psykiska ohälsa varit som värst eller när jag fått upp ögonen för världen utanför spelet. Men jag kommer alltid finnas kvar och stötta, och just nu är faktiskt motivationen på TOPP. 🙌 Jag har inte i närheten av ett så stort socialt nätverk som jag haft en gång i tiden, men spelets innehåll är bättre än någonsin. Den tacksam jag känner för er bakom spelet är obeskrivlig, ni har verkligen lyckats att ge oss tjejer ett fantastiskt spel gjort för oss. Jag ser så mycket fram emot alla kommande år med er, Star Stable! Ni ska ha så mycket beröm, varenda en av er. ❣