Mina Star Stable-prylar
Ett stort Star Stable-fan som jag, äger självklart en hel del föremål med Star Stable-tema. Jag är dock inte en av dessa samlare som äger exakt allt som går att komma över, utan det är detta som slumpvis hamnat hos mig. 
 
(null)
Boken "Ödesryttarna - Jorvik Kallar", skriven av Helena Dahlgren i samarbete med Star Stable själva. Såå mysig och bra bok som jag rekommenderar er att införskaffa. Jag ska snart skriva en recension av boken här faktiskt. Fick den i gåva av Star Stable när jag var på deras release-mingel för boken. Ett kort med en värdekod använder jag som bokmärke.
 
(null)         
Mitt anteckningsblock som är väl använt! Antecknar allt möjligt som rör Star Stable, exempelvis namnen på alla mina hästar samlade, framtida hästnamn, bloggidéer (hihi) och framtida köp av kläder och utrustningen. Fick den i en goodiebag när jag besökte Star Stable-kontoret 2014.
 
(null)
Favoriten!!! En supermysig, lite större tröja med Star Stable-loggan där bak på ryggen. Använder den jämt när jag bara ska ta det lugnt hemma. Och spela såklart!
 
(null)
Själva påsen jag fick allt ovan i, och lite till. Kanske något att ha med till framtida Star Stable-event? Någon (jag) är jättesugen på Star Stable Live. 
 
(null)
Lite allt möjligt, det mesta gammalt! Kort med värdekoder, gamla klistermärken, gammal affisch troligen från Min Häst, och namnskylten jag råkade sno med mig från bokrelease-eventet. Pssst, läser ni detta kan ni få tillbaka den om ni vill!!
 
En upplaga av Star Stable Magazine, den enda tidningen jag äger av många utkomna. 
 
Anledningen till att jag fick tidningen är för jag  och Lily Rainstorm finns i den i ett inslag om vänner.