Ödesryttarna
Året 2019 kommer få den absolut bästa starten på ett nytt år av hästäventyr, för då får de allra viktigaste karaktärerna i spelet och dess älskade hästarna äntligen ett nytt utséende! Ända sedan Starshine Legacy-spelen har ödesryttarna sett likadana ut vad gäller kläder, frisyr och ansiktsdrag - bara lite omgjorda för att bättre passa in i det mer detaljerade och utvecklade Star Stable Online.
Därför är det verkligen dags för en uppgradering för de (tre) fyra flickorna och deras skyddsänglar, och under januari kommer vi kunna se förändringarna i spelet! 😍 Jag längtar såå mycket, och därför har jag i detta inlägget samlat allt material som kan ge oss ledtrådar om hur de kommer se ut. 
Ovan kan ni se de illustrationer som vi först fick se på Ödesryttarna. Som ni ser påminner inte grafikens stil riktigt om den som finns i Star Stable Online, men det är för att dessa endast är gjorda för att presentera idéerna skaparna hade för deras framtida utseende. Som ni ser har allihopa en vardaglig klädstil och en annan outfit för stallet, för vi befinner oss trots allt på en ö som lever för dess hästar, inte sant? 
Själva idéerna tycker jag är fantastiska, och representerar deras personligheter så HIMLA bra! Givetvis ser de inte exakt likadana ut som förut, för tjejerna har faktiskt åldrats ganska många år och säkert hittat sig själva ännu mer än innan, men orginalidéen är densamma. Jag blev först ganska överraskad när jag såg Lisa för första gången, men vid närmare eftertanke känns det troligt att hennes intresse för fart och fläkt utvecklat sig till western. 
Iallafall, deras nya utseénden förstärker verkligen tanken som återfinns i boken Ödesryttarna - Jorvik Kallar (som jag för övrigt ska göra en recension av) om att alla tjejernaär olika och har något alldeles unikt att tillföra gruppen. Det finns någon alla kan relatera till och de kompletterar varandra och bildar tillsammans ett oslagbart team! 
Mina två favoriter (kunde inte välja endast en) är Linda och Alex som jag alltid tyckt liknar mig själv mest. Alex ser ut precis så som jag föreställde mig henne, och visst gjorde Anne det med. Det är bara det att hon kändes mer förutsägbar till utseéndet än vad Alex gjorde. Nu är alla så unika och mer representerande, vilket jag älskar! Alla flickor är hjältar, och påstår spelet det också måste det även synas. Alla Ödesryttarna är klockrena och riktigt pricksäkra, och Star Stable-teamet förtjänar stora applåder för deras arbete med dem. 👏
Deras hästar är minst lika fina som Ödesryttarna själv, onekligen! Starshine ser fortfarande lika speciell ut som förut med sin vita hårrem och sin tjocka, rufsiga man och svans i ljusblå toner. Hans huvud är jättevackert och det går inte att vika blicken från hans ögon! 😍
Vi har ännu inte sett Concorde, men hittills är Starshine min favorit. Även Tin-Can är ruskigt charmig, verkligen supergullig och helt min typ av häst! Alla tre hästarna är sig lika, men jag förväntade mig inte riktigt att Meteor skulle få den kroppsbyggnaden han fick. För att vara en hopphäst föreställde jag mig snarare en mer slank häst med mindre päls och stubbigare man. 
Annars är jag supernöjd med allihopa, och jag längtar till att få träffa de i spelet för att få mig en närmare titt. Hittills får vi kika ordentligt på dessa bilder, och självklart slutet av Star Stables nysläppta YouTube Rewind som visar detta...